Adam Lambert -- Whataya Want From Me 妳到底要我怎樣




Hey, slow it down   /   嘿,慢點
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么
Yeah, I'm afraid  / 是的,我很害怕
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么
What do you from me  /你想從我這兒得到什么

There might have been a time  / 也許有段時間
I would give myself away  / 我想要放棄自我
Ooh once upon a time  / 哦~ 每隔一段時間 ( 從前 )
I didn't give a damn  / 我才不在乎
But now here we are  / 但是現在我們在這里
So what do you want from me  / 所以你想從我這兒得到什么
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么

Just don't give up  / 千萬不要放棄
I'm workin' it out  / 我正在設法解決
Please don't give in  / 請不要屈服
I won't let you down  / 我不會讓你失望的
It messed me up  /  我很亂...
Need a second to breathe  / 需要透一口氣
Just keep coming around  / 盡管繼續
Hey, what do you want from me  / 嘿,你想從我這兒得到什么
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么

Yeah, it's plain to see  / 是的,這是顯而易見的
That baby you're beautiful  /寶貝,你很美麗
And it's nothing wrong with you  / 還有這不是你的問題
It's me  I'm a freak  / 是我,我很奇怪
But thanks for lovin' me  / 但是,謝謝你愛我
Cause you're doing it perfectly  / 因為,你做的很完美

Yeah there might have been a time  / 嘢,也許有段時間了
When I would let you step away  / 當我想讓你離開
I wouldn't even try but I think  / 我都不回去嘗試,但我的認為
You could save my life  / 你可以拯救我的生命

Just don't give up  / 千萬不要放棄
I'm workin' it out  / 我正在想辦法
Please don't give in  / 請不要放棄
I won't let you down  / 我不會讓你失望
It messed me up  /  我很亂
Need a second to breathe  / 需要透一口氣
Just keep coming around  / 請繼續
Hey, what do you want from me  / 嘿  你想從我這兒得到什么
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么
What do you want from me  / 你想從我這兒得到什么

Just don't give up on me  / 千萬不要放棄我

I won't let you down  / 我不會讓你失望的

NO, I won't let you down  / 是的 ,我不會讓你失望的

So ..  / 所以…
Just don't give up  / 千萬不要放棄
I'm workin' it out  / 我不會讓你失望的
Please don't give in  / 請不要屈服
I won't let you down  / 我不會讓你失望的
It messed me up  /   我很亂...
Need a second to breathe  / 需要透一口氣
Just keep coming around  / 請繼續
Hey, what do you want from me  / 嘿,你想從我這兒得到什么
Just don't give up  / 千萬不要放棄
I'm workin' it out  / 我不會讓你失望的
Please don't give in  / 請不要屈服
I won't let you down  / 我不會讓你失望的
It messed me up  /  我很亂...
Need a second to breathe  / 需要透一口氣
Just keep coming around  / 請繼續
Hey, whataya want from me  / 嘿,你想從我這兒得到什么
Whataya want from me  / 你想從我這兒得到什么
Whataya want from me    / 你想從我這兒得到什么
Whataya want from me   /  你想從我這兒得到什么
PS : whataya是 what do you的簡寫
羅甜  制作  QQ: 491445156

留言