Some Devil



One last kiss one only
Then I'll let you go Hard for you
I've fallen
But you can't break my fall
I'm broken don't break me
When I hit the ground

Some devil some angel
Has got me to the bones
You said always and forever
Now I believe you baby
You said always and forever
Is such a long and lonely time

Too drunk and still drinking
It's just the way I feel
It's alright
Is what you told me
Cause what we had was so beautiful
Feel heavy like floating

At the bottom of the sea

You said always and forever
Now I believe you baby
You said always and forever
Is such a long and lonely time

Some devil is stuck inside of me
I cannot set it free
I wish, I wish I was dead and you breathing
Just so that you could know
Some angel is stuck inside of me
But I cannot set you free

You said always and forever
Now I believe you baby
You said always and forever
Such a long and lonely time

Stuck inside of me


最後一個吻,唯一一個,我這就放你走,難捨你,我已沉淪,但你卻無法阻止,我已心碎,別再給我傷害,當我墜地,無論惡魔、還是天使,都會拾起我的骸骨,你說的山盟海誓,現在我都相信,寶貝,你說的山盟海誓,那樣漫長,那樣孤獨的時光。

酩酊大醉依舊舉杯,那正是我心中感覺,一切都安然無恙,正如你告訴過我,因為我們所擁有的是如此美麗,但我卻倍感沉重,彷彿懸浮在那深海之淵,你說的山盟海誓,現在我都相信,寶貝,你說的山盟海誓,那樣漫長,那樣孤獨的時光。

惡魔在我心中出沒,令我無法開懷,我希望,我希望我已死去,你會充滿悲傷,只有如此你才會明白,我的心中已充滿天使,但我卻不能使你開懷,你說的山盟海誓,現在我都相信,寶貝,你說的山盟海誓,那樣漫長,那樣孤獨的時光,縈繞在我心間。

留言